Hi, RK, NK, Psy, Re......

2011-10-05 @ 16:08:02
Jag har jättemycket att plugga. Sitter och samlar ork till att skriva klart om Roms expansion. När jag gjort det måste jag plugga på amerikansk rätt, fattar seriöst ingenting av det. Efter det måste jag hitta massa info om akupunktur till naturkunskapen, skriva om socialpsykologi och plugga på hinduismen och buddhismen till provet på fredag.. GAAHH!

Är ytterst tveksam till att jag kan träna idag :( Jag vill mycket hellre träna men jag bara måste, måste, måste få det här gjort.

Annars har dagen varit.. som vanligt. Vi hade religion (då vi inte gjorde något vettigt alls), lite skvaller mellan lektionerna, historia, jämförande rätt, gick och åt på grillen, en superkort naturlektion och sen lite häng i Xenter. Är verkligen supertrött, somnade tom på bussen. Brukar aldrig somna på bussen men jag kunde verkligen inte hålla mig vaken nu.

Well, antika Rom väntar på att bli studerad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0