Scientologikyrkan

2011-10-12 @ 23:36:50
Idag var jag bara i skolan till lunch sen mötte jag upp Felicia, Linnéa, Carina och Emelie på donken, som vägrade ta mitt visa-kort! McDonald's alltså, inte tjejerna. Efter lunchen så åkte jag, Felicia, Linnéa, Fredrika, Ronja, Pauline och Maria till Kungens Kurva där Stockholms scientologikyrka ligger.

Väl där fick vi en föreläsning om vad det är och lite sånt. Dock var det så flummigt och i vissa fall helt absurt så om ni känner för att veta så får vi googla! Det var lite småläskigt faktiskt, lite sekt-känsla över hela stället. Och det faktum att de tror på ailiens och inte har något "gudomligt" gjorde hela saken lite svår att ta in. Men det var definitivt värt att åka dit, mycket intressant! (Om ni undrar så är det en religionsuppgift, det är inte en ny hobby eller nåt)

Jag hängde med Felicia och fikade i Rönninge med Alfred (och Fia en kort stund) innan träningen. Myspys! Och nu måste jag sova. Imorgon börjar jag 08.15 och har dessutom idrott oh Friskis, puuh! Nä, god natt på er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0