Södertälje kan

2011-10-30 @ 21:02:03
I'm exhausted! Det blev en riktig superutgång igår :D Vi började på The Strip där det efter ett tag blev riktigt röj, massa dans och klängiga killar. Efter midnatt gick vi och mötte upp Nattis och hennes mamma på Ceasars och tog en drink där innan vi begav oss till Stanley's och dansade till stängning! Very good :D

Idag har jag glidit omkring i min mjukisdress hela dagen. Lämnade Emilia och åkte till stan och fikade på CbG med Felicia och Carina. Sen åkte jag och Felicia hem till henne och åt pizza och bara softade. Efter ett tag kom Linnéa och joinade. Vi laddade även in massa musik på min baby-iPhone :) Nu är jag redo för NY! Har precis kommit hem och duschat, så skönt!

Men nu hörni, är det PanAm :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0