Sorry

2011-10-09 @ 12:17:46
Glömde er igår. Sorry! Men jag hade annat för mig än att hålla mig uppkopplad till internet (Nej, en iPhone hjälpte inte till att hålla sig bättre uppdaterad) Iaf så hade jag en supermysig lördag. Först hade jag träning med mina småtjejer, det var jättekul eftersom det var så länge sen jag var där (utgång och Finland). Sen åkte jag och mamma in till Järna och köpte kaffe och skor (till mamma) och mobbade småstadskulturen.

När jag fixat iordning mig och lagt över lite pengar från sparkontot så åkte jag och mötte upp Emilia för en shoppingrunda. Blev ett par höstskor för min del, så nöjd! Efter McD's-picknick på tåget så åkte jag till Söderhäll's med mamma och syrran för lördagshäng och Pirates of the Carribean! Är fortfarande mätt sen igår, det fanns så mycket otroligt god mat! Riktigt mysigt var det!


Dessutom hade de en hund på besök (de ska kolla om det funkar för Carolin, som är allerigsk, att ha en hund) så var så sjukt söt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0