14 september

2011-09-14 @ 16:59:47
Idag är det onsdag (mitten av veckan), den 14e september och min fina Panda Louises 18-årsdag! En ganska bra dag med andra ord. Förutom att vi började 08.10 och avslutade skoldagen med naturkunskap (Hate it!). Men förövrigt bra! Ska ta och göra lite mat innan träningen och tvinga mig själv att plugga engelska..

Vi hade världens mest onödiga lektion på Jämförande rätten. Hela lektionen gick åt till att prata om kommande examinationerna på kursen. Först skulle vi rösta om vilken vi ville ha, sen ska vi ändå ha båda, eller så väljer vi eftersom kursen fortskrider hur vi vill göra.. Och vi kom inte fram till ett skit! Så irriterande.

Men förutom att pilla på min baby-iPhone så har jag inte gjort så mycket mer :)
Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-09-14 @ 19:59:38
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0