ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH

2011-09-27 @ 09:24:23
Klädångest! Ska snart bege mig till skolan och se en stressad och barnslig fotograf försök till att få åtminstone EN okej bild på en osamarbetsvillig klass där hälften skolkar. Kul.

Jo det ska faktiskt bli kul, jag är en liten linslus och har alltid varit det så jag älskar att bli fotograferad. Men nu är det sista gången någonsin jag gör mig iordning inför en skolfotografering. Lite sentimentalt så där.. Frågan, som jag och Felicia ställt oss i facebook-chatten ett tag nu, är vad ska man ha på sig?!

Sitter här i en stickad tröja/väst men polokrage men kan inte bestämma mig! Ååååååhhh!

Vad säger ni? Den här outfiten har fått tre röster..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0