Avbabblad

2011-09-15 @ 19:12:12
Idag började jag 08.15 (och var därmed sjuuuuuukt trött) med svenska. Efter det hade vi beeptest på idrotten som start på vårat konditionsperiod där vi ska förbättra vår kondition och "hitta träningsformen som passar för mig". Hatar beeptest (om ni inte gjort det ska vi vara glada, det är hemskt) men det gick helt okej. Tog inte ut mig helt och hållet utan satsar på att kunna förbättra mig massa till nästa gång, haha!

Efter det skippade jag juridiken och naturen och åt lunch på donken med SK:arna ist :) Illa, I know. Men man behöver såna små avbrott från jobbiga lektioner ibland för att hitta motivationen. Och jag gick faktiskt på engelskan sen! (Då jag, liksom resten av klassen, satt som fågelholkar och fattade nada medans Gwendoline försökte förklara nån avancerad grammatik för oss)

Snart ska jag äta och sen plugga antingen engelska eller psykologi. Ringde Emilia nyss och planerade morgondagen, klagade på livets kostnadet (alltså faktiskta kostnader i form av money och inget annat) och klädångest! Så jag har fått babbla av mig så koncentrationen borde räcka ett tag iaf ;)

Later!
Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv: Tack så mycket. Lagt till dig nu :)

2011-09-15 @ 19:43:36
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0