Beställd!

2011-09-26 @ 18:35:51
Min studentmössa är beställd! Äntligen, på riktigt, helt fantastiskt fin och den är min, bara min! Den var mycket finare än jag tänkt mig (fick ju inte se den live såklart men på bilden! Beställde den tillsammans med ett champagne-glas med mitt namn på, ett par shorts och en supermysig student-Ziperall!
Hittade inte den rosa, men en sån här fast chockrosa!

Det kostar ju en del men det är det värt! Kommer bo i min ziperall från och med jul (då den kommer!) Förövrigt har dagen varit ganska tråkig. Vi försökte komma fram till vad vi ska vara på spex-fotot utan resultat (det är på fredag :O) Och så blev jag och Ida lite dissade av mediaprogrammet till vårat projektarbete..

Nu ska jag göra mig klar för träning! På fredag drar vi!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0