CAE Gold

2011-09-06 @ 18:26:32
I väntan på mat (pappa?) så kan jag meddela er att jag är hemma från skolan nu. en ganska soft skolddag har det varit. På historian så började vi med repetitionen och hade lite diskutionsfrågor och på engelskan fick vi våra böcker, CAE Gold, och började med grammatiken direkt. Jag vet att det låter skittråkigt men det var faktiskt kul. Eftersom jag i flera års tid känt att just engelskaundervisningen haft stora brister (läs: jag inte lärt mig ett skit) så var det kul att ha en riktig engelskalektion.

Efter maten ska vi ner till Puben, alltså lokalen som jag ska ha en del av min 18-årsfest i! Först ska vi vara här hemma och efter middagen och tårtan osv så ska vi ner till puben. Det är egentligen en fd loge (där man förvarade djurfoder, bor på en fd bondgård) men den är nu ombyggd till en pub, fett coolt!
Here I am btw.. Hej!

2 dagar kvar till min 18-årsdag!
Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: VISST ÄR DEM! Typ döööööör å dom finna i massa snygga färger oxå :D Puss <3

2011-09-06 @ 21:24:32
URL: http://karkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0