Go grease lightning

2011-09-17 @ 12:04:36
Har haft den låten på hjärnan sen igår på musikalen, som var grym btw ;D Tom bättre än förra gången! Efteråt blev det en glass på McD's terass (skitkallt men mysigt) innan alla drog (varför?!) så jag, Emilia och Alice blev lämnade ensamma med alla greasers :) Så vi hängde med Linnéa ner till Saga teatern igen och satt och berättade spökhistorier på scenen tills jag var tvungen att åka hem..

Nu på morgonen har jag varit och tränat tigerligan, sjukt trött men de verkade inte märka det :P Kul var det iaf! Nu ska jag duscha, scrubba och smörja in mig i bus (brun-utan-sol), ska ju vara 80's brud ikväll på Lulus fest! Efter insmörjningen ska jag till mina grannar och tacka för lånet av Puben förra helgen och sen bege mig mot Felicia och Den stora förvandligen bakåt i tiden!
Go lördag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0