Hey, I'm eighteen!!

2011-09-11 @ 23:24:53
Jag valde att fira min 18-årsdag med ett cocktailparty, vilket gav mig en ursäkt till att få köpa en fabulous klänning och dessutom få hela mina kompisar att klä upp sig (mihi) Innan festen var jag supernervös över att det skulle vara för kallt eller regn. Men det blev perfekt!

Det var soligt, varmt och helt fantastiskt! Vi började med drinkar och mingel (själva cocktail-delen). Det var supermysigt, så otroligt fint väder! Efter en lång (hehe) presentöppning, fick massa otroligt fina presenter (tack så mycket!), så var det middag, såå gott! Sista sommarmaten för i år tror jag :) Och efter det tårta (som skars upp med min skoformade tårtspade!)

Lite senare när mörkret började falla så begav vi oss till Puben (en pub-lokal som mina grannar byggt av en lada typ) Då anslöt Alfred, Niklas och Axel oxå. Och så festade vi till sent på natten! Så kul!!

Det var den bästa dagen i mitt liv! TACK alla som var med och förgyllde min dag ♥
Mikis, syrran, jag, Emilia och Alice
Caroline och syrran
Mina fina klasskompisar

Elin och Josse

Les cocktails

Presentöppning (fick lite hjälp av sötkusinerna)

Felicia och Carina

SKOTÅRTSPADE!

Puben-häng

Snygga Mikis

En helt fantastiskt grymt perfekt födelsedagsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0