It's Friday, Friday

2011-09-16 @ 08:52:59
Freeeedag! (Hoppas alla fattat vilken dag det är nu) Ser verkligen fram emot helgen! Så mycket kul :D Dock kunde dagen börjat bättre, gick upp skittidigt för att hinna med en av de få bussar som går härifrån men när jag väl vandrat ut till busshållplatsen så kör j*vla bussen bara förbi!! Så irriterad! Så nu missar jag religionen.

Ikväll ska vi till Saga teatern för att se Linnéa som Patty igen i deras nya uppsättning av Grease! Kommer bli grymt känner jag :D Efter det blir det förmodligen en liten utgång i Södertälje (the major one blir nästa fredag på Ambassadeur)

Nu ska jag peppa mig själv glad igen med Eric Sa-ah-de!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0