On the road

2011-09-27 @ 19:37:30
Skolfotograferingen gick bra. Dock inte direkt som planerat då mer än halva min klass skolkade. Vi var tre pers där. Som tur är skulle vi ta kort med SK så det blev några stycken iaf! Men det känns lite fail att bara ha tre frpn juridik med..

Fotograferingen gick snabbt iaf, så vi gick först och hälsade på syrran som praoar på Ica och sen åkte vi till Rönninge och åt, mumma! För att sedan åka tillbaka till skolan för historia och engelska. Vi lyckades bestämma oss för temat till spexfotot, äntligen! Det blir "Girls, we run the world". Vi ska ta över världen typ och visa att vi kan göra killarnas jobb lika bra och dessutom se fabulous ut! Killarna (två st) plus vår mentor ska ligga på golvet och vara underordnade oss, typ :P

Efter skolan åkte jag och pappa och köpte en ny målvaktsklubba till mig och sen fick jag köra lite :) Det var så länge sen jag körde, lite ovant. Men det gick bra iaf! Måste köra lite mer kontinueligt bara.. Nu ska jag springa och äta middag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0