Party and party

2011-09-04 @ 19:05:06
Igår firade vi att även Emelie har joinat den vuxna delen av befolkningen med dunder och brak. Och festande! Först åt vi i klassen på Roxy, asiatisk restaurang i Södertälje, massa mat. Det var buffé och jag tror att alla åt lite mer än vad vi borde, supergott! Sen gick vi hem till Louise och spelade Tjejmiddag (ett frågespel som hon fick av oss) och åt tårta! Lite senare kom Felicias kompisar Alfred, Niklas och Sami och joinade festen.

Jag tror att vi lyckades innefatta allt som en 18-årsfest bör innehålla. Det var sjukt kul! Väldigt mycket senare tryckte vi ihop oss i Niklas bil och åkte till Rönninge där jag, Emelie och Felicia låg och babblade tills tidigt på söndagsmorgonen. Helt perfekt!
18-åringen!
Dock så hade jag träning med laget i eftermiddags så jag fick typ slänga i mig frukost (vid 13) och bege mig hemåt så snart vi vaknat till liv. Träningen gick skit, var helt slut. Men det känns bra att ha gjort något nyttigt denna helg oxå :)

nu mår man som man förtjänar, helt död i kroppen och med huvudvärk, men det är det värt! Ska tagga inför kommande skolveckan, min 18-årsdag och mitt fantastiska cocktailparty med lite choklad och SATC!
Kommentarer
Postat av: Emi

Det var jätte kuuul :) Tack för allt, hihi ♥ Snart

är det du som bir 18 år!

2011-09-04 @ 20:27:45
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0