Plugg istället för träning

2011-09-20 @ 19:33:11
Ja, det fick bli psykologi-plugg istället för Friskis. Segt, men jag måste verkligen plugga! Har prov imorgon och jag kan knappt skilja på Freuds teorier och Pavlovs hundar.. Shit.

Annars har dagen varit nice! Jag mötte Olivia i Rönninge för en fika och endless babbel :D Alltid lika trevligt! Efter det åkte jag till skolan och fick söta smileys smsade till mig och hade engelska. Dessutom kom min Visa-kortskod idag så nu är jag stolt ägare av ett fungerande Visa-kort! Awesome!!

Håller även på att planera lite smått inför fredagens (och min första någonsin) utgång! Tror det kommer bli grymt, lite dyrt men så värt det! Det blir förmodligen Aveny :)

Nä, betingning var det!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Jahaja, så vem skickar söta smileysar till dig då? ;)

2011-09-20 @ 20:47:28
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0