Poncho

2011-09-25 @ 17:56:28
Har precis krypt in i min mys-poncho från hm efter en lång varm dusch. Det är inte så dumt med söndagsträning trots allt! Skönt att avsluta veckan med att bli riktigt, riktigt trött så man sover bra till måndagen. Jag sover alltid mycket bättre när jag tränat.

Sitter här och äter lite av geishan jag köpte i fredags (jag har inte ätit upp den än, improvement?!) och väntar på middagen. Ska ta och planera lite inför veckan. Mycket att göra - skola, träning, shopping, bankbesök och i helgen drar vi till Finland med JSK! Ska bli såå kul :D Jag hade ju lunginflamation när vi åkte förra året så då fick jag inte spela.. Så det ska bli riktigt kul nu!

Ha en fin avslutning på veckan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0