Princessa

2011-09-01 @ 20:40:27
Huuuungrig! Har inte ätit middag än och lunchen i skolan smakade banan alltså inte alls gott. Lång skoldag var det iaf - idrott, religion, lunch, natur (med labb) och engelska. Det var japaner på besök på Tumba Gymnasium så SK var upptagna med det. Känns så konstigt att inte träffa dem på hela dagen.

Efter skolan åkte jag och mötte upp mamma i Södertälje för att kolla efter en cocktail-klänning till mig. För första gången i mitt liv var jag inne i en sån där affär där de säljer bröllopsklänningar och festklänningar, Princessa. Coolt! Hittade en snygg men den behövs sys in om jag ska kunna ha den. Ska kolla vidare lite men annars blir det den :)

Nu ska jag äta! Fiskgratäng, mums!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0