Spexigt värre

2011-09-30 @ 14:23:11
Idag tog vi spexfoto! Det var riktigt kul och blev lyckat till slut :D Först hjälpte jag och Ida med på SKs foto med att våffla Lulus Professor Trelawney-hår och hålla upp deras bakgrundsplakat. De var supersnygga allihopa! Efter det hade vi svenska i mindre än fem minuter och sjöng för vår mentor, Lalle, som fyller år idag. Och sen tog vi vårat foto.

Vi hade temat "Who run the world? Girls" och det blev riktigt bra faktiskt. Dock var fotografen ganska tråkig och vi fick superliten plats att stå på men det funkade!
Hade ingen mer lektion, konstig dag, så jag åkte hem och nu sitter jag här. Och borde packa till ikväll (FINLAND!) Men jag är helt slut, det är exhausting att bli fotograferad haha! Nej men ska ta och packa ihop stor-trunken och lill-trunken, ta en dusch och sen slappa lite innan det är dags att bege sig!

Ha en grym fredag på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0