Strömavbrott..?

2011-09-09 @ 15:37:52
Dagen än så länge har varit ganska soft. Det var tydligen strömavbrott i Tumba så vi fick ingen lunch och therefore så blev eftermiddagens lektioner inställda (man får tydligen inte ha lektioner om man inte serverat lunch..) Så vi hade religion (jag ställde två frågor!) och svenska med betygsnack. Sen var det massa hemlighetsmakeri innan vi gick till donken för att kompensera den uteblivna lunchen. Skönt att helgen kom lite snabbare än den skulle gjort.

Dock så har vi en del att fixa till mitt cocktailparty imorgon! Har varit och köpt mynta, aprikosmarmelad och rosa tyll och porterat mitt mobilnr till min iPhone (nu ska jag bara komma på var och hur man sätter i kortet..) Nu ska jag städa mitt rum!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0