Tidlöst

2011-09-18 @ 22:14:16
Det här året när vi firade Lousie så var det tema Tidlöst. Det var faktiskt det roligaste av alla knasiga och fantasifulla teman som hon haft på sina födelsedagar. Man skulle klä sig i en viss tidsålder - 80-talet till exempel, som jag gjorde! Det började hos Felicia då vi började förvandlingen bakåt i tiden - jag till 80-tal, Fika till 40-tal, Emelie till 70-talspunk och Felicia till 69-hippie!

Lousie hade hyrt en 1700-talsklänning som var fantastiskt fin och alla andra hade sjukt coola outfits! Det var verkligen kul att alla gått in för uppgiften :)

Vi åt tacos, chips och chokladpudding. Lulu blev nördigt glad över vår present (En handduk.. Hon fick annat oxå men handduken var favoriten :P) Av Alice, Emilia och Nattis fick hon en ascool skrivmaskin, aaaah! Vi spelade "jag har aldrig" och "truth or dare". Fick besök av en stenålderskvinna (Linnéa) - lugnt bäst utklädda! Och gjorde massa annat. Men, det som händer i Lulu's källare (the Chamber of Secrets!) stannar i källaren..

Vi vaknade och gick, konstigt nog upp, runt elva imorse och åt frukost. Trötta och slitna. Några timmar senare befann jag mig i omklädningsrummet och förberedde mig på träning, don't know why. Medn det gick faktiskt bra och var riktigt kul! Så värt det :D
Den här bilden mms:ade jag till mamma.. Hon tyckte det var coolt xD

Hos Felicia innan vi åkte (Fika var inte glad över att bli sminkad..)

Emilia körde på Grease-tema ;D

18-åringen!!

Emelie, Fika, Felicia och Alina

Carina "Pinuppa" och Emelie "Punkare"

Sen får ni inte se mer, moahahaha! Tack Louise för en grym kväll :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0