Utgång på ingång

2011-09-23 @ 20:04:33
Snart smäller det! Premiärutgång för mig och Lulu på Aveny :D Just nu befinner jag och Lulu oss hos Emilia och fixar iordning oss :) Ska springa och locka Lulus hår snart!

Idag var vi på skittråkig föreläsning på Södertörns Högskola om tänder.. Alla dog lite. Men det kompenserades med skoshopping till Felicia och outfitsshopping åt mig efteråt. Plus mumsiga enchiladas på TacoBar! Sen tog jag en snabbrunda hem för att hämta upp mina fabulous heels!

Vi ska möta upp Carolin och hennes kompisar runt tio i stan, så vi har ett tag på oss :) Tagga!!


Ha en fin fredagskväll på er!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Så fina ni är :) Parta lite åt mig!

2011-09-23 @ 23:27:05
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0