Week 38

2011-09-19 @ 17:03:03
Gud, veckorna bara flyger fram! Men det gillar vi, ju fortare tiden går desto snabbare närmare sig New York! Bara lite drygt sex veckor kvar nu :O

Vi hade bara psykologi (som vi fick sluta tidigare från) och projektarbete (fick sluta tidigare då oxå), Lalle, vår mentor, är nämligen sjuk. Så när vi ätit och SK dragit så var jag och Ida lite pluggisar och jobbade med vårat projektarbete på lunchrasten och sen satt jag och laddade ner massa välbehövliga appar, haha!

Nu håller syrran på och spelar Queen, Abba och Europe för mig och frågar vad jag känner när jag hör dem. Hmm.. Vad ska detta betyda? Men ett helt okej tidsfördriv medans jag sitter och försöker bestämma om jag ska plugga psykologi (prov på onsdag) eller naturkunskap (inlämning på torsdag).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0