Hallå där

2012-04-16 @ 10:24:22
Nu är vi hemma igen! Back in the civilisation!! Fjällen är supermysigt, älskar att vara där. Skidåkning är verkligen avkopplande! Men Norrland med all ödemark måste jag erkänna är lite skrämmande. Missförstå mig inte nu, jag gillar männiksorna där uppe (what's not to like?!) men jag skulle aldrig klara av att bo där.

Vi har haft en awesome fjällenvecka (lite längre än en vecka till och med) i Lofsdalen! Mysigt som vanligt. Det var dock väldigt lite snö. Konstigt nog (eller irriterande nog) så var det faktiskt mest snö i Sthlm på hela vägen hem.. Nu får det bli vår alltså! Har varit så skönt med ett långt lov att vila upp sig på, nu ska sista gymnasietiden klaras med galans (haha, kan man säga så?) Dock inte idag. Fick sms från läraren imorse om att min enda lektion var inställd så nu sitter jag här. What to do??

Hoppas ni haft ett toppenlov och är laddade för den lite roligare delen av året!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0