Framtidsångest och mysfika

2012-02-23 @ 21:33:23
Hej på er! Hur underbart är det inte att vi, i Sverige alltså, har fått en liten prinsessa! Jag bara älskar det :D Men så är jag också ett fan av kungahuset, Victoria & Daniel, bebisar och (kunglig) glamour! Imorgon får vi tydligen veta hennes namn (Ojojoj, här går det undan..) Jag hörde nått om att hon skulle få Ingrid som ett av mellannamnen (kungligheter har hundratals mellannamn), och det gillar vi! Jag heter också Ingrid i mellannamn om ni nu undrade..

Idag hade jag bara två lektioner (liksom alla andra dagar denna vecka), idrott och filosofi. På idrotten kunde jag inte vara med, glömde kläderna :( Huuuur onödigt?! Och så körde de body pump, vilket jag älskar! Irriterad på mig själv. På filosofin lärde vi oss om Nietzsche (som förövrigt har världens konstigaste namn!), som hade lite underliga idéer om att man ska dela upp människor.

Efter skolan åkte jag och Felicia in till stan, gick upp för hela Drottninggatan till en bokhandel där Felicia lämnade sitt CV och gick tillbaka igen. Sen satt vi på McD's ett tag och hade framtidsångest. Alltså riktigt seriös ångest (okej, nästan). Vad ska man göra efter studenten?! Och nu måste man verkligen bestämma sig!! PÅ RIKTIGT!! Usch...

Sen drog hon iväg till The Studio och modellade och jag mötte upp syrran och Carro och fikade på CbG (mumma!) De fick mig även att lämna in mitt CV där, lite pinsamt! De har nämligen sökt personal hur länge som helst (sen första gången jag var där). Dock ville de ha någon med erfarenhet, vilket jag inte har.. Men det skadar ju aldrig att försöka! Och han som tog emot mitt CV skrattade ju inte ut mig iaf :)

Nu ska jag plugga på Styrketräning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0