Hej hej bloggen!

2012-02-17 @ 16:00:49
Hej hej vanliga bloggen! Jag känner att den varit lite övergiven på senaste tiden.. Enda sen min blogg.se-app började fungera har det blivit allt mer korta, kryptiska meddelande och mindre intressanta (för mitt liv är grymt intrssant!) blogginlägg. Nu får det bli ändring på det! Faktum är att jag ju, trots att det är otroligt roligt att du läser detta, skriver den här bloggen för min egen skull. Det är som en internet-uppkopplad (läs: modern) dagbok. Därför är det ju roligare att fylla den med förståeliga och vettiga inlägg istället...

Som ni kanske förstått så har jag varit lite sjuk i veckan (en anledning till den bristande bloggningen men inte den enda) Nu mår jag som tur är bättre! Idag har jag varit i skolan, hade bara filosofi och idrott (som jag inte kunde vara med på av förklarliga skäl) Sen sällskapade jag och Carina Emelie och Felicia när de åt lunch på Subway och shoppade skor (för Emelies del).

Nu är jag hemma och ska sätta mig i soffan med en kopp kaffe (♥) och Körkortsteori-boken! Ikväll ska jag döma min första ungdomsmatch i serien (ooooh, prestationsångest hej!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0