Inte slut på helgen riktigt än

2012-02-05 @ 23:30:36

Japp, ni läste rätt! Undertecknad är nämligen ledig imorgon, yeey! Planerna för morgondagen är, förutom att plugga, att äta lunch med mamma, klippa håret, shoppa vinterkläder (haha, typ sist?!) och träna med lalalaget! Awesome dag, va?

Idag har jag som sagt varit på barnkalas, lillkusinen Elina fyllde 5 år och firades med dunder och brak (och kladdkaka, häx-godis-jakt och bowling) Jag fick äran att agera lekledare! Efteråt var man helt exhausted! Barn alltså...

Avslutade dagen med god Thai take away och Wallander! Proppmätt och pinsamt rädd för kyrkokörledare ligger jag nu i soffan och borde egentligen lägga mig.. God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0