Le weekend

2012-02-19 @ 22:18:29
Det har, som sagt, varit en superhelg! Sömnbrist, men sånt kan man leva med. I fredags hade jag som tur var hunnit bli frisk så att jag kunde döma min första ungdomsmatch i serien. Det gick faktiskt riktigt bra! Sen var det hem och ha fredagsmys med familjen!

Lördagen började med städning av huset, inte superkul men det känns så mycket bättre när det är fint. Sen juniormatch, som blev en riktig rysare men vi vann! Efter det gjorde jag mig iordning och hängde lite med laget som droppade in hos oss för pyjamasparty innan jag åkte till Felicia och mötte upp tjejerna. Vi försökte kolla på Melodifestivalen men vädret ville annat så vi taggade med Spotify istället! Sedan gav vi oss ut i snöstormen och begav oss till Nattklubb Amnesia där vi firade att vi känt varandra i exakt 2½ år!
Carina och Lousie @ Amnesia

Idag gick jag, trots sen hemkomst i natt, upp och tränade mina små ringettisar, som var små änglar och spelade superbra (stolt!). Sen blev det semelfika hos farmor, ännu en ungdomsmatch (som domare), middag och filmmys! Nu ska jag sova!

Good night little darlings
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0