Mysig eftermiddag

2012-02-21 @ 18:58:41
Har haft en riktigt mysig eftermiddag! Efter skolan mötte jag upp Olivia på ett överfyllt Kaffestugan och fikade (inte semlor dock! Man måste ju gå mot strömmen..) Där satt vi sedan och babblade om allt - projektarbetet, studenten, utgångs-storys, kläder, skolan, övningskörning and much more! Vi fick även sällskap av Felicia en kortis, trevligt trevligt!

Nu är jag hemma och väntar på maaaat! Jag är superhungrig och insåg just att jag bara ätit frukost och fika idag.. Not good! Och dessutom har jag inte studiemotivation så det blir inget plugg gjort. Dock gör det inte så mycket eftersom jag inte har något urgent att plugga på (Y)

Tror jag ska sätta mig med Egoboost M och min VW Defence istället!
Jag älskar Instagram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0