New hair cut

2012-02-06 @ 16:48:29
Vad tycks?!

Det blev inte alls som jag ville ha det! Dock har jag lugnat ner mig nu och accepterat min nya frisyr (som bara kommer se ut så här i typ två veckor innan luggen växer ut, som tur är) Själva håret blev superfräscht så det är ju bra iaf! Tror att det var frisörens otroligt dåliga styling som utlöste min panik!

Jaja, så nu har jag klippt mig iaf. Lunchat med mamma och hennes kollegor har jag också gjort. Och shoppat. Dock köpte jag ingen jacka (vilket var det jag egentligen skulle köpa), den jag hittade var lite för dyr för mig.. Får se vad mami tycker. Jag fick med mig ett par skoooor hem! LYCKA! Och två tröjor.

Nu ska jag skriva ett referat om barns styrketräning (typ)!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0