28 januari 2012

2012-01-28 @ 13:39:38
Hej på er! Mår ni bra?? Tog en lång sovmorgon idag, så skönt! Jag behövde verkligen sova ut. Med en månad i skolan avklarad, alla folkrättslektioner gjorda och höstterminskurser avslutade och vårterminskurserna påbörjade samt 6 ringette-matcher spelade blir man lite trött. Men nu börjar VT2012 på riktigt!

Idag ska vi till Söderhäll's och umgås, vi ska dit redan vid 3 (vilket jag insåg nu är ganska snart). Förutom det hade jag tänkt hinna skriva lite på min gentekniksuppsats (som ska vara inlämnad imorgon), men nu verkar det osm att jag får ta det imorgon.. På ett sätt HATAR jag att sova länge!
Får väl sätta igång med smink och klädbyte!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0