F&S

2012-01-25 @ 21:39:52
Idag har jag varit i skolan länge, åkte hemifrån redan 07.19 (skulle åkt kvar över, men vem passar tider på morgonen?!) Hade första Svenska C-lektionen, historia, lång lunch/håltimme som spenderades med att mobba att jag har en rosa plyschdress (och är blond = stereotyp-iskt) och kolla våra horoskop (och ladda ner horoskop-appar), naturkunskap och folkrätt.

Efter det åkte jag och mötte upp Felicia i Södertälje för att fylla på med energi på Nancy's innan vi åkte till Friskis & Svettis och dansade med Louise! Superkul!! Så synd att jag vanligtvis har träning på onsdagar (det är bara då det är dans). Nu sitter jag i min rosa plyschdress och ska intervjua mamma till idrottsuppgiften.

Nighty-night!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0