Love it!

2012-01-29 @ 18:50:33
Kan man annat än älska Felicia som fixar så fin och perfekt design till bloggen, huh?! Jag älskar't!

Annars får man väl ta och ursäkta för dålig uppdatering under helgen. Igår så drog vi iväg till goda vänner på chilensk middag, vilket var mycket kulinariskt och gott, dock tror jag att jag aldrig varit mättare (ärligt!). Imorse var det upp tidigt för tigerligaträning, vi körde lite målvaktsträning så äntligen kunde jag briljera lite ;D Sen blev det till att dra till Husby Ishall där vi fullkomligen krossade Kista med 14-1! Lyckat!

Nu ska jag ordbajsa lite genteknik innan det blir söndagsmys!
Har äntligen laddat över NY-bilderna till min dator! Dessa är från Times Square :)
Kommentarer
Postat av: annela

Haha jag vet! filmen var verkligen lik Robin o Dennis händelse, helt sjukt :)



fin ny design annika! :)

2012-01-29 @ 21:36:35
URL: http://annelab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0