Modernismens litteratur

2012-01-10 @ 16:52:49
...Och så var man back on track igen. Snabbare än man kunde ana. Lovet känns redan avlägset, plugget hänger över en men energin är på topp! Jag och Olivia började dagen, och terminen, med ett pep talk inför vårterminen! Dessutom skrev SK-tjejerna en lista med "mål" för våren. NU NI!

Hade bara en lektion idag, historia, där vi fick en föreläsning om de nya csn-reglerna (kort och gott; om man skolkar blir man av med studiebidraget) och fick läsa några artiklar om innebandypojken som lämnades i Uppsala för att han "spelade så jävla dåligt" och diskutera källkritiken runt fallet. Och engelskan var tydligen inställd.

Efter skolan blev jag upphämtad av mamma och syrran och fick skjuts hem, thank god! Nu har jag precis öppnat ett nytt Word-dokument och ska börja analysera Modernismens litteratur. Låter inte det som att det kommer bli en well spent eftermiddag??
Kaoshår idag
Kommentarer
Postat av: josefin

sv: du är bara avundsjuk!!!!! nej, du får ta och berätta! See you snape!

2012-01-10 @ 17:34:08
URL: http://elephantrap.blogg.se/
Postat av: josefin.... IGEN

p.s. Jag läste ditt inlägg efter jag skickat min kommentar, så du behöver inte berätta!!!

2012-01-10 @ 17:36:34
URL: http://elephantrap.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hoppas du driver, för den där uppgiften kommer jag fan aldrig klara. Den verkar galet komplicerad ju.

2012-01-10 @ 20:09:35
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0