Soft

2012-01-30 @ 09:15:27
God morgon! Jag har sovmorgon idag, så skönt! Så nu sitter jag och äter frukost tilll My Chemical Romance och tittar ut på snölandskapet.. Det ser kallt ut. Vill inte bege mig ut i det om ca 20 min :(

Men det måste jag, ny vecka och nya tag! Positivitet! (Olivia! Vi måste träffas :O) Och just idag är det inte särskilt svårt att hitta positiviteten, hann skicka in naturuppsatsen igår (i tid!), har vunnit helgens två matcher stort och har dessutom inte folkrätt längre vilket betyder att jag får tillbaka mina sovmornar och tidiga eftermiddagar! Lots to be thankful for!

Printscreenade vklass igår.. Kolla dagens schema?!

Hoppas alla får en bra start på veckan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0