Stream of consciousness

2012-01-10 @ 20:48:22
Har ansträngt min hjärna tillräckligt nu. Man får ju ta och börja lite lugnt så att man inte tar ut sig! Har dock bara läst igenom häftet och frågorna och börjat skriva på första frågan men ändå. That's enough for today :) Har dessutom hunnit med middag och skrattat åt syrran. Hon trodde att man ska säga "Dra alla över en kam" istället för "Dra alla över en kant", och jo (innan nån börjar argumentera emot mig) man kan säga alla över en "kam", det är det gamla sättet, numera är det vanligare med "kant" (jag har googlat). Men grejen är att hon menade en HÅR-kam! HAHAHAHAHA!

Typ dra alla hårstrån över en kam.. Knasbollen som förgyller min vardag! Nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig, börjar tidigt imorgon.. Natti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0