Summarize of 2011

2012-01-02 @ 14:06:12
ÅRET SOM GÅTT

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja!

- Höll du några av dina nyårslöften? Ja några av dem.. Inte alla dock.
- Dog någon som stod dig nära? Ja.

- Vilka länder besökte du? Tyskland, Turkiet, England, Finland och USA

- Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? En pojkvän, haha?!

- Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Den 10e september - Mitt lyckade cocktailparty (tack alla som var där!)

- Vad var din största framgång 2011? Faced my fear och började övningsköra!

- Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld typ en miljon gånger, mitt immunförsvar suger..

- Bästa köpet? Hmm.. Flygbiljetterna till England eller min Starbucks-mugg från NYC!

- Vad spenderade du mest pengar på? Sorgligt nog mat.. Tjockis jag vet :P

- Gjorde någon dig riktigt glad? Förutom mina underbara vänner? Mitt lag och min familj.

- Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Veronica Maggios "Satan i gatan"-album, Eric Saade och alla sommarplågor!

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? GLADARE!

- Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med familjen.. Känner att de har hamnat lite i bakgrunden under året. Ändring!

- Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat upp mig.

- Hur tillbringar du nyår? Mys med finaste girlsen!

- Favoritprogram på TV? PanAm!

- Bästa boken du läste? En dag eller City of Bones :)

- Största musikaliska upptäckten? Att Tokyo Hotel inte är så hemska som jag trodde, haha.

- Något du önskade dig och fick? En underbar vecka i världens bästa stad - NEW YORK!

- Något du önskade dig men inte fick? Oj, typ.. Mer tid?

- Blev du kär i år? Kanske, lite.. ;)

- Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade med familjen, släkten och grannarna. Klassen sjöng för mig på religionen. Planerade min 18-årsfest (cocktailpartyt). Och fick min baby-iPhone!

- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre bråk kanske..? Och mindre stress!!

- Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Glad och positiv

- Vad fick dig att må bra? Mina bästa vänner!

- Vem saknade du? Jag saknade några vänner under en period men de kom tillbaka sen!

- De bästa nya människorna du träffade år 2011? Har inte träffat så många nya.. Eller jo, men inte som jag skulle kalla "bästa" liksom.. Men vi i klassen, JU09, har kommit varandra nämrare vilket är kul!


2011 will always be remembered!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0