Vintermums..?

2012-01-23 @ 09:22:40
God morgon på er! Idag mår jag mycket bättre. Sjukt egentligen, för en dag sen var jag helt supersjuk och nu mår jag bra igen. Ska iaf till skolan idag (thanks to csn.. nä, skoja bara!) Så har redan duschat, sminkat mig och ätit halva min frukost när jag får sms från vklass om att min första lektion är inställd! Så nu börjar jag halv två istället.. Älskar't!

Vet inte riktigt vad jag ska göra i tre timmar riktigt.. Ska väl äta upp min Risifrutti vintermums, som jag inte tycker är supermumsig. Lite för söt för min smak.. Och dricka upp min otroligt syrliga färskpressade juice oxå och fortsätta lyssna på Spotify!

Första dagen på sista terminen.. VT2012, here we come!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0