Fika med Olivia

2012-06-05 @ 19:54:47
Hej på er! Idag har jag hängt med Olivia hela dagen. Vi träffades efter hennes körlektion och fikade på Tidermans i Södertälje. Vi är lite otrogna mot Kaffestugan nu för tiden.. Efter en mysig långfika så gick vi till nyöppnade Ten Perfect Nails där hon fick sina naglar fixade, så avis! Det fanns ingen tid kvar innan studenten (föga förvånande men ändå!) så jag får fixa mina naglar själv. Sedan kom Olivias kompis Sandra och mötte upp oss ett tag innan jag åkte hem.

Har inga planer för kvällen.. Blir en hemmakväll med familjen, det är ju röd dag imorgon! Får se vad som händer! Morgondagen är fylld med förberedelser inför studenten på fredag! ÅÅÅÅÅÅHHH vad jag längtar (men ändå inte!)!! Livet är galet just nu... Vi hörs, finisar!
Här får ni en Silvia-vinkning från mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0