6 mars 2012

2012-03-06 @ 17:42:50
Tänk att det snart gått en vecka av mars! EN VECKA! Det är ju galet, varför går tiden så snabbt?! Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig men det funkade i alla fall. Först så var Ida sjuk så vi kunde inte fortsätta med vår bok på PA-tiden. Och så fungerade inte vklass så jag kunde inte komma åt vårat arbete.. Så där var två timmar of waste.

Dessutom hann inte Olivia träffas för hon har massa plugg (vilket jag också har så det kanske var bra ändå) och ska åka till fjällen snart. Så efter en kort engelskalektion så är jag nu hemma och inser lite smått att jag måste skriva en krönika om studenten, typ nu.
image description
Studenten
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0