Reading in the sun

2012-03-12 @ 16:57:39
Har suttit ute och läst Gulliver's Travels i nån timme nu. Så mysigt! Det var supervarmt, satt i linne utan att frysa! V-Å-R-!

Jag hade ju bara en lektion idag, men när jag var påväg till skolan så fick jag reda på att den var frivillig vilket betyder att jag lika gärna hade kunnat stanna hemma och faktiskt plugga. Till skillnad från var jag gjorde nu. Det var bara jag, Linnéa, Fredrika och Alina som kom till lektionen så vi spenderade den med att prata om allt, Melodifestivalen bland annat, vara lite smått bittra på livet i allmänhet och irritera oss på skolans datorer som inte fungerar..

Snart ska jag laga ihop nån middag att ladda med innan träningen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0