Tandläkarbesök

2012-03-07 @ 15:51:32
Idag började jag 08 och GUD vad jobbigt det var att komma upp imorse! Sen hade jag en halvproduktiv svenskalektion då jag skrev på min krönika. Det går.. sådär. Jag kan inte riktigt nail this one, if you know what I mean. Ska försöka skriva klart den nu. Efter svenskan hade jag, som ni ser nedan, historia.

Sen hade jag inga fler lektioner eftersom naturen blev inställd och jag ändå inte skulle gått på den pga min tandläkartid. Men jag och Ida jobbade med vårat projekt och det ser riktigt bra ut! I'm so proud of us! Och sen svängde jag förbi Folktandvården innan jag åkte hem. Mina tänder är tydligen "lika fina som alltid" och jag börjar bli lite skillad på att röntga tänderna, haha! Nu har jag dock gjort mitt sista gratis tandläkarbesök (det är gratis med tandvård i Sverige tills man är 20 år)

Tandvårdsförsäkring..? (notera våra liknande "gluggar", haha!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0