Match ikväll!

2009-11-22 @ 13:25:56
Ikväll så spelar vi vår första juniormatch! Motståndare: Sollentuna. Ska bli otroligt kul att spela, även om vår chans att vinna är ganska liten... Men med tanke på att det är vår första säsong i junior så är vi ursäktade... :P
Målet med matchen kommer förmodligen bli att släppa in så få mål som möjligt... och förhoppningsvis få några skott på mål!
Dessutom så blir det en riktig målvaktsduell! Det är ju VM i Finland nästa år, jag och Sollentunas målvakt är dom som är närmast en landslagsplats... Man vill ju helst vara 1:a målis liksom, båsöppnare är inte det roligaste. 
Tyvärr så börjar jag bli förkyld! Näsan rinner konstant... Toarulle i målet :P 
Men förkylningen får vänta lite...efter matchen är det helt ok. Nu ska jag knapra C-vitamin-tabletter och Ipren och hälla i mej te! 
Önska oss lycka till ikväll! =D

New Moon
Igår var jag ju och såg New moon! SKITBRA!!! En gång till?
Jag tyckte inte alls om twilight men new moon var såå otroligt bra!!
Oc om man inte gillade handlingen så kunde man ju alltid sitta och dregla över alla hetingar...! Speciellt Jacob Black (Taylor Lautner), dergel på honom asså!! ;D
Jag tänker inte berätta vad den handlade om, för det vet ni redan, om ni inte gör det... LÄS boken och se filmen!  
Men jag måste bara säga hur den slutade. Jo, Edward sa så här:
- Bella, marry me!
Och sen slutade den!!!! Hallå, va faan!! Nu kan man ju säga att abstinensen efter trean (Eclipse) är en aning hög...!

Näe nu ska jag gå på jakt efter C-vitaminer! See ya xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0