Rolig dag

2009-11-12 @ 19:07:00

Dagen bestod av idrott, engelska och historia. På idrotten så åkte vi skridskor, kände mig duktig eftersom jag kan åka skridskor... (tre träningar i veckan...) Så det var kul, alltid roligt att känna sig duktig ;D

På engelska fortsatte vi kolla på någon Jane Austen-film typ så det va soft...
   Efter filmen så sa Fredrika:
- "Jag klämde rumpan i springan!"
Asså springan mellan borden, som vi satt på under filmen. Haha xD Det var bara så otroligt kul! Jag måste säga att Fredrika, Ida och Lulu är några av dem roligaste och knasiga människorna jag känner =D Så glad att jag känner er!
Fredrika har en, vad ska man säga, tävling med sig själv. Att rufsa runt okända människors hår... Hon hann med 6 st idag... Ni förstår vad jag menar, dom e underbara. <3
På historian var vi typ allmänt flummiga, konstigt nog så var resten av klassen duktiga och jobbade. 
Sedan så kom vi även på attvi ska ha en Secret Santa på jullovet... =D 

Sen så väntade vi på att Pär skulle komma och tömma sitt skåp. Men han kom inte så vi åkte hem... Han kommer på måndag istället. The girls miss you!
Eftersom även Pär slutade så är det bara 3 killar kvar i JUSK09... Men vi överlever ;)

Nu ska jag balansera upp denna roliga dag med lite tråkstädning... See ya!!

Kommentarer
Postat av: Fika

Min stackars lilla rumpa... :( hahah xD<3

2009-11-12 @ 19:23:29
Postat av: Sockerpullan

aww vad söt du eee <33 xD

2009-11-12 @ 20:27:58
URL: http://iling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0