Uppdatering

2009-11-04 @ 21:53:23
Heej igen. Det fanns tyvärr inget internet på hotellet. Men vi hade iaf det super i Berlin! Vi har promenerad otroligt mycket så det värkte i fötterna på kvällarna... Massor med sevärdigheter. Brandenburger Tor, Unter den Linden, Potsdamer Platz och mycket mer, ett par museum också.
Det känns som om jag gått upp flera kilo pga alla resturangbesök... :P Kom hem sent på söndagnatten och eftersom sömnen inte var prioriterat särskillt högt så känner jag fortfarande mig en aning trött. (Började ju på torsdagen med väckning 3.30...) 
Det blev tyvärr ingen shopping, ingen plats i väskan heller, men vi var och kollade i KaDeWe (Berlins NK typ) otroligt mycket fint att dregla över... ;) 

Back to Sweden, det är så kallt ute. Jag frös rumpan av mig i Berlin, men det känns kallare här. Idag snöade det till och med! Jaa sen så har det inte hänt så mycket, skolan är ganska soft nu efter lovet... :)

Ska på Halloweenfest på lördag btw. Tror att jag ska vara en vampyr, för det är ganska lätt att fixa. Ska va lite blek i ansiktet och ha bitmärken på halsen typ. Något bra förslag på hur man blir blek i ansiktet...?
See you later! -.-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0