Filmrecension

2010-04-15 @ 21:20:57

Har suttit och pluggat sen jag kom från skolan, ska göra en filmrecension på 2012 till imorgon. Jag var tvungen att hoppa över träningen oxå - det gillas inte!  :(
Men det var ganska soft att göra det här, var ju självklart tvungen att titta på filmen för att inte glömma något och få alla detaljer och sånt.
Jag tycker att 2012 är en superbra film, det är verklig och har ascoola effekter :D

Nu måste jag skriva klart analysen och läsa igenom franskapapperna som vi fick för flera veckor sen som jag inte orkat göra... :P Plugga-rumpan-av-dej-kvällen-före är mitt recept ;)

Här får ni lite coola bilder från filmen





Eftersom jag själv har varit i Rio så tycker jag den här bilden är oerhört cool! Jag har varit både på Kristus-statyn och på Sockertoppen (berget i bakgrunden). Amazing xD

Som sagt - We were warned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0