Keys

2010-04-28 @ 21:15:56

Dagen har handlat om nycklar! Jag glömde nämligen mina hemma eftersom jag bytte väska imorse... Så först när jag kom till skolan så kom jag på att jag inte hade dem med mig.

Vi hade NP i Engelska A idag, det gick bra. Man skulle skriva ett brev :)

Sen så hade vi Histroia och Civilrätt, vi fick sluta tidigare så då fick jag vänta längre på bussen hem och sen när jag väl kom hem kom jag på att jag inte hade några nycklar, och våra grannar som har extranyckel till oss var inte hemma... Så jag gick ut till busshållplatsen och åkte tillbaka till skolan igen. Det var öppet hus och jag skulle vara där och representera juridiken. Jobbigt utan nycklar kan jag tala om!

Är precis hemkommen och ska göra en kopp té och plugga historia... Ha en trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0