Nytt modem

2010-08-23 @ 21:14:51

Godkväll! Som jag berättade tidigare så gick vårt modem sönder när det åskade förra veckan. Men idag så köpte pappa ett nytt! Tummen upp för det!
Man klarar sig inte utan internet. Så är det bara!

I skolan så gick vi enligt schema, vilket betydde att jag började 8.00 (!) med Business English, mitt individuella val. Läraren verkar bra och jag ser fram emot engelskastudierna, tro det eller ej! ;)
Sen var det Matematik, Samhälle och Svenska, alla är B-kurser.
Nu är det på riktigt.. Skolan och andra året på gymnasiet är igång! ..kunde knappast vara mindre taggad :P

Nu ska jag sätta mig och bläddra igenom nya hm-katalogen :D


Bild från tältningen med Carro i somras.. Vi lekte 90-tal med bergsprängare :P

Imorgon börjar jag, tack och lov, 10.20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0