Sjukis :'(

2010-08-26 @ 09:14:16
Hej på er! Jag är jätteförkyld :( Snorig, hostig, ont i huvudet och halsen.. Plus att min mage verkar ha problem med att behålla något av det jag stoppar i mig (jag spyr så fort jag ätit något alltså, för er som inte förstod). Inte så kul.. Av någon anledning så kräks jag alltid när jag är förkyld, asså jag är inte magsjuk/kräkssjuk bara förkyld! Hatar det!! Att spy är det värsta som finns tycker jag.
Idag är det iaf bättre, var som värst igår och i tisdagskväll. Så om min mage tillåter mig behålla maten idag så kanske jag kan åka till skolan imorgon :)

Dum som jag är så tänkte jag dra mig till skolan igår även fast jag mådde piss (snacka fail att missa första veckan :P). Så jag åkte, som tur var så fick jag skjuts av pappa. Men när vi var typ 5 min från skolan så blir jag plötsligt spyfärdig.. och pappa hinner precis stanna och öppna dören före jag spyr! Rena klassikern :P
Så vi var tvunga (obviously) att vända så att jag kunde bädda ner mig i sängen och må dåligt..

Så gårdagen spenderades sovandes halva dagen och illamående resten av dagen medans jag gjorde ett försök i att kolla på Friends (Min sjuk-serie! Kollar alltid på den när jag är sjuk) och äta nyponsoppa.

Btw, förlåt för värsta nasty blogg inlägget om mina matvanor i retur.. >.<
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0