Luciamys med ringettebrudarna!

2010-12-13 @ 22:32:27

Idag är det Luciadagen, det betyder att det är okej att äta hur mycket lussebullar som helst, få panik över julklapparna och att det är 11 nätter kvar till julafton!! Om ni inte visste det liksom..
Har ätit tre lussebullar idag, tjock jag är :P Men som sagt, det är okej.
Jag var knappt medveten om att det var måndag och därmed skola imorse. Men jag vaknade till när min lärare talade om för mig och Felicia att vi får MVG i Affärskommunikation Engelska (A) *HAPPY*

Efter träningen så hade vi luciamys med (mera) lussebullar och glögg :D Blev även ett spontant luciatåg av de yngre i laget, fint! Vi hade tänkt ha glitter på hjälmen och runt magen, men vi fick inte :(

Tror jag ska ta och kolla på en film nu, jag är ledig imorgon förstår ni :) hihi.. 

Syrrans luciatåg '08, hon är the lucia herself! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0