@ Lulu's

2010-12-12 @ 19:22:54

Gårdagen och natten spenderades i underbara vänners sällskap hos Lulu. Kvällen spårade totalt och var fantastiskt rolig! Men det som händer i Lulus källare, stannar i Lulus källare ;)
Jag är så sjukt trött att jag typ dör och helt slutkörd efter helgen, men det var en lyckad sådan!

I fredags så orkade jag inte blogga. Efter skolan så träffade jag syrran och vi hyrde film (igen) sen våldsgästade vi faster vår och åt upp hennes mackor och drack upp hennes oboy samt kollade på teve, bla Nobelprisutdelningen (vilket var astråååkigt :P).
Sen så tvingade syrran med mig och mamma på skojakt i Skärholmen. Vi kom hem tomhänta tre timmar senare, hon nobbade alla skor vi gav henne den lilla skiten! Sen så åt vi mat och dog lite framför teven..

I lördags morse så blev jag hämtad av Mikis kl.08 (!) och åkte på tränarutbildning (ringette) i Solna. Det var jätteroligt ;D Efter det så besöktes trevliga Sollentunavänner vilket resulterade i panikpackning och stress för att inte komma försent till Lulu.. Jag glömde kamera, strumpor och handduk :P Men det gjorde inget.. Sen var det bara in i dimman.. 

M-Å-S-T-E S-O-V-A! God natt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0